HARI KEMERDEKAAN DI SMK DATUK HAJI ABDUL SAMAD :)

ASSALAMUALAIKUM 

- Haiii chak ! chak ! chak ! Pada hari khamis bersamaan 30/8/2012 , SMK Datuk Haji Abdul Samad telah mengadakan sambutan Hari Kemerdekaan Yg Ke-55 Tahun , Tak disngka dn Tak diduga , 55 tahun jugak lha negara MALAYSIA ini telah aman dan damai dari jajahan komunis dn lain lain :')
- Aku berpakaian baju kurung tradisional , biasa biasa je , berwarna merah merah pink , aku suka pakai baju nie , baju nie lha malam raya pertama aku pakai . Aku pakai baju nie sebenarnya nak sama dngan Daniel bb dye raya tahu nie warna merah <3 nbsp="nbsp" p="p">-29/8/2012 (RABU) , aku dngan daniel balik sama sama , baju kiterang masa hari rabu tuh pun sama , hehe , aku jalan jalan dngan dy , then tiba tiba keluar topik PAKAIAN ,
- DANIEL = Kau pakai baju apa sok ?
- AKU = Merah merah pink
- DANIEL = merah ? ala sok aku pakai purple sama dngan dax pejal , pejal soh
- AKU = Pejall , kau nie kacaww argh , aku nak sama dngan daniel pun tak boleh ! nak sama dngan daniel bagi lha dye pakai baju merah sama dngan aku :'(
- PEJAL = (Diamm****

Tengok esok tuh ? Aku nmpak beg daniel yang dipakai oleh daniel , aku nmpak tuan dye pakai baju melayu warna merah . Sumpaahhh aku suke time tuhh , Menjerit jerit aku <3aku ..=".." :=":" aku="aku" ambik="ambik" dngan="dngan" dye="dye" gmbar="gmbar" kann="kann" kesiann="kesiann" nak="nak" nbsp="nbsp" p="p" suke="suke" tak="tak" tapi="tapi" tngkap="tngkap">
- dye yang baju merah uxx , Pendek kann ? Hahaha kiterang kan pasangan yang comel pendek <3 br="br" nbsp="nbsp">
* Comel kan akuu ? Hahaha , Daniel yang ambik time niee , :-)
* Aku dngan baby aku , nma dye syuhaidah , tembam kan dye :) 
kat kelas 2a7 , Lepak dngan aniel time nie 
* aku , syamir , mirul ,
Dorang gedik nak ambik gmbar dngan aku . 
comel kan yang pakai baju kelabu ux ? muke budak kecik padahal fom 2 dye lagi pendek okay ? 
 
*Hehe , dlm kelas 2a5 , time nie tak ada cikgu , dorang main snap snap gmbar comel kan aku <3 nbsp="nbsp" p="p">
time nie sumpah serabai tambah merabai 
Comel kan aku dngan aiman :) 
Aku bukan couple dngan dye , dye hanya kawan rapat dngan aku , 
dye gedik nak tngkap gmbar dngan aku , 
kay muke dye spoil :) 
*Daniel ambik gmbar nie . 
muke nak tergelak sebenarnyaa , daniel biasa lha dye ambik , 
aku nak ambik gmbar dngan dye , dye tak nak , 
GHEDIKKK ! 

- SMPAI SINI SAHAJA STORY AKU PADA HARI INI ,.
SELAMAT HARI KEMERDEKAAN <3>

●❤●●❤●●❤●