Hmm , :/ . Aku rindu dia sekrang nie :(  , Masa aku tengok dia lawan bola kat Padang Kilat . Aku tak sihat time ux , Suhu badan aku tinggi , Sakit aku datang , time time ux jugak lha sakit tuh hadir dlm hidup aku , Haaaaaaaa ! Peduli apa aku , Demam ke apa ke , aku lawan badan aku untuk jumpa daniel time petang ux , Aku dah janjie dngan kawan kawan aku , then kawan kawan aku pun dye berharap sngat nak teman aku masa time ux , aku tak ingat tarikh dye berapa , :'( aku sayang dye , then aku buat keputusan , aku tengok dye lawan bola kali nie je , walaupun kawan aku paksa , Aku takut nnti jadi pape kat aku kat pdg ux ? Aku jugak yang susahh , nnti bocor rahsia semua nya kat pdg tuh nnti :(
Muka aku nmpak je happy time ux , tapi sebanrnya sakit dalam semua tak nmpak , aku yg menangung kan ? :'( Time tuh jugak aku jumpa HADI , yang sekian lama aku tunggu kehadiran dye , Sumpah happy , dapat jumpa budak budak yg aku hnya kenal dlm Fb sahaja :'( 

BTW SAHABAT YANG RAJIN DENGAR STORY AKU , ND RAJIN TUNAIKAN APA YANG AKU MAHU , <3 :=":" aku="aku" daniel="daniel" div="div" dorang="dorang" jumpa="jumpa" nbsp="nbsp" nk="nk" sebelum="sebelum" terlambat="terlambat" tunaikan="tunaikan">


*aku tak ada mood nak update . Kbye , Sampaikan salam sayang aku kat AHMAD DANIEL tauu :'* 

●❤●●❤●●❤●