YEAH YEAH ! PUASA :') STORY PASAL --,,

ASSALAMUALAIKUM . 


kenapa semua teringAT balik semula ! Adess . Sumpahh rindu dye niee ! aku pelik jugak kenapa sejak akhir akhir nie , Daniel berubah ! Dye sekrang setiap masa mesti tnya something yang perlu dye tahu , pasal itu lha ini lha , apa yg terjadi la . hishh , sebelum nie tak ada pun macam tuh . Tapi alhamdulilah jugak dpt orang yang AMBIL BERAT tenatng kita nie kan ? Tapi aku nak tahu juga kenapa dye dah berubah sngat ketara . Start masa hari selasa (10/7) hari tuh , dye jadi macam nie . Aku sendiri terperanjat , Sekarang dye dah mula story life dy kat aku walaupun aku tak tnya . Best dngan dye skrang , Skrang pun balik mesti dye nak blik dngan aku . Dye tunggu aku , dye nak blik dngan aku . Dye skrang dah mula kuat tacing / merajuk . Susah wey nak pujuk dye . Dye kata , aku lagi kuat merajuk lagi susah pujuk . Tapi skrang aku rasa apa yang aku rasa time aku merajuk dngan dye . Kite merajuk bb kite sayang kan ? Tak salah kan ? AKU SYANG DYE SNGT-II . jujur aku ckp . Jumaat hari ( 20/7 ) tak jumpa dye maklom lha sek aku cuti , sumpah bosann gile . Masa hari sebelum ux . hari khamis ya ? hari khamis time balik . Dye naik atas :) weeeee . Seronok nye . HAHA . Dye nak balik dngan aku , fuyooo . HAHA . sumpah dye tak pernah naik atas . Tunggu aku . Sebenarnya aku tungu wanie . selalu nya wanie ikot aku blik sama-ii ikut si daniel nie . Tapi masa hari ux wanie dah jalan dulu . Aku balik lha dngan daniel nie . rasa macam takk best sngat hari khamis ux . ! :'/ . Tak apa lha asalkan dye nie dah baik dngan aku , dye dah macam PA aku semua dye tahu . Tapi kiterang tak TEXT/CALL macam korang , korang dapat juga luah kan rindu korang kan ? aku ? hmm . HP dye rosakk . dah 2 bulan tak text/call . Kalau korang mesti korang bengang kan . Tapi aku ? kene lha besaba . HP aku sunyi jea tak ada text pun masuk . . sedihh tahu takk . 

AHMAD DANIEL . I MISS YOU , I'M SORRY , BUT I LOVE YOU :) TATA . 
SELAMAT BERPUASA SEMUA . SELAMAT BERPUASA SAYANG :')
21/7/2012 - SABTU / SATURDAY 

●❤●●❤●●❤●