| Kawan yg selalu ada :)

28/4/2012 - SABTU 

. Assalamualaikum . :)
. Hallo hallo hari ini saya Raihan Athirah Binti Mohd Roslan ingin storeyy kisah SAHABAT !
. Cuba kita renung lirik lagu Sahabat - Najwa Latiff niee 

KAU ADA DIKALA KU DUKA
DIKALA KU DUKA
SETIAP TANGISAN DAN JUGA KETAWA 
KAU ADA DIKALA KU PERLU
SELALU MENEMANIKU
MENDENGAR KISAH PAHIT MANIS
HIDUP KU

. ken :) semua orang perlu kens kawan dlm hidop masing-2 . 
Ean sayng korang sngat-2 . 
. jngan tinggal kens ean . 
. Ean mintax maap semua pelakuan Ean yg melukaii hati kalian :)
. Gelak tawa , Tangisan semua tuh mmg semua penah Melalui . Gmbar-2 kitew . 


Ean syang karong sngat-2 lhaa !

Raihan Athirah (me) , Nurul hidayati . Nurul Amira


Syamimie . Atikah . Mira . Raihan (me) >belakang<


Raihan Athirah . Mimie


Raihan Athirah (sayalha admin Blog nie) 


Hidayati . Raihan , Amira , Nabila


We . ak syg korung . korung rajinn denga cite ak .!


. Kawan saya bernama Mimie . Dye lha rajin layan kerenah saya :) saya syg kamu sngat-2 . kamu menyeri kan lagi saya punya hari-hari 
Saya tanak kehilangan DIRIMU


. Saya Raihan Athirah . I say Haii to u allzz :')



gelak tawa semua menjadii :)


dorng yg CUTE n Ceria :)



. Dorang sngat bermakna dlm hidOp saya ! Saya sygss Nurul Hidayati , Syamimie . Nurul Amira . Syafiqa . Aien . Atikah . Sygzz korang sngat-2 . Jngan pergi dari ak . Tanpa korang hidOp ak Kosong ak tanak kehilangan korang ! Korang baikk snga-2 . Best kawan nan korang , 

I know there's always my rigth
in yourself 
and I hope you also think so
Who you always
always accompany
bittersweet listening my life
You is that there 
faithful wait for me 
you is that one 
be my friend . 
BE MY FRIEND ! 
ILYSM !

●❤●●❤●●❤●