windu serindu-rinduyew,,

pertemuan adalah kerinduan sepasang jiwa yang saling menyintai
setiap detik yang dilalui bersama
adalah debur rasa yang tak tereja
seperti ombak mencumbui pantai
kerinduan itu tak akan pernah selesai
hingga akhirnya kita titipkan doa-doa kepadaNYA
berharap esok
ruang dan waktu kembali
berpihak kepada kita
semoga :)

rindu yang tak pernah terbenam
ditempat cintaku berdiam
dimata teduhmu rasaku tenggelam

saya ingin lekat menatap wajah awak
sampai puas
hingga
nanti saat saya pergi jauh
semoga takkan ada lagi
rindu buat awak

awak
yang saya tanam ditaman kata-kata adalah cinta
supaya
saat awak datang
awak kan petik ranumnya sebuah kerinduan

awak saya nk ucap banyak2 terima kasih dekat awak...awak adalah segalanya buat diri saya...biarpun kita masih tidak bertemu...namun awak selalu menemani saya..mungkin kita telah ditakdirkan untuk berjumpa disini...bercinta disini dan segala-galanya disini kan..mmg benar kata org kalau jodoh pasti kita bertemu walau apa cara sekalipun kan..kata org tu
bagaikan meniti jaring labah-labah
rasa kita
melingkar
memutar
meskipun
pada akhirnya bertemu dititik yang satu

RINDU.....................♥

bru sejam x jumpe awk.. rse mule rindu!!!

●❤●●❤●●❤●